URMĂREȘTE-NE

OPINIE

TICHIA DE MĂRGĂRITAR DE LA PREFECTURA CĂLĂRAȘI

Prefectura Călărași a rezolvat toate problemele județului și s-a apucat de socializare pe Instagram. Instituția cu cea mai defectuoasă strategie de comunicare ne anunță astăzi că este “bine înfiptă” în lumea social media, însă ultima interacțiune cu presa locală ne dovedește exact contrariul.

Prefectul județului, liberalul Valentin Barbu, nu are timp de puncte de vedere, însă vrea transparență pe Instagram.
Așa citim doar hashtag-uri pentru a crește încrederea populației în Prefectură. În postarea de pe Facebook, prin care se anunță deschiderea contului de Insta, au fost folosite două #hashtaguri foarte interesante pe care responsabilii în comunicare trebuie să le demonstreze dacă nu trebuia să o facă deja până la această oră. Este vorba de – Cu noi ești mereu corect informat și Informații sigure.

Până se dumiresc specialiștii avem și dovada demnă de eficiență în comunicare pe care Prefectura o oferă celor din spațiul online. Pagina de Facebook. La o simplă căutare pe pagina de facebook a Prefecturii Călărași rețeaua de socializare te duce departe de Călărași, undeva prin… Bihor. O fi vreun semn ?

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

ACTUALITATE

La Top