Agenția Națională de Administrare Fiscală a dezvoltat un nou serviciu electronic, SEMINARII WEB, care a fost pus la dispoziția contribuabililor începând cu luna mai 2022.
Prin intermediul acestui serviciu, unitățile fiscale din țară, vor susține sesiuni online de informare a contribuabililor pe diferite teme de interes, la care se pot înscrie contribuabilii indiferent de domiciliul fiscal.
Reamintim că, pentru completarea şi depunerea declarațiilor fiscale, contribuabilii pot obține informații și astfel:
- apelând Serviciul central de asistență telefonică a contribuabililor – Call – center, la numărul de telefon 031.403.91.60;
- prin e-mail, accesând Formularul de contact disponibil pe portal https://www.anaf.ro/asistpublic/ şi în serviciul Spațiul Privat Virtual
- urmărind canalul de Youtbe al ANAF, unde vor fi publicate materiale video/modele de completare a Declarațiilor fiscale.
Lista seminariilor ce se vor susține lunar și link-ul pentru înscrierea participanților se vor publica pe site-ul ANAF, în secțiunea Asistență contribuabili – Servicii oferite contribuabililor.