Antreprenorul pasajului de la Drajna își menține ritmul bun de lucru pentru a-și respecta termenul asumat de finalizare, potrivit secretarului de stat în cadrul Ministerul Transporturilor, Ionel Irinel Scrioşteanu.
A fost finalizată montarea tuturor celor 165 de grinzi prefabricate ale pasajului și s-a realizat 26% (78 ml) din dala de suprabetonare. De asemenea, au fost realizate 4 podețe din cele 5 aferente drumului. Se lucrează la cofrarea, armarea și betonarea antretoazelor și dalei de suprabetonare, necesare pasajului.
Se lucrează, în continuare, la îmbunătățirea terenului de fundare cu lianți hidraulici și se fac umpluturi din material coeziv. Până acum, s-au folosit 26.000 mc lianți hidraulici și 60.000 mc de umpluturi din material coeziv.
Totodată, se lucrează și la așternerea pietrei sparte, necesare drumului. Până acum, s-au așternut 10.000 mc de piatră spartă.
Continuă lucrările de relocare a rețelelor de telecomunicații, a rețelelor de transport petrol și a conductelor de apă.
“Vă reamintesc că amplasamentul acestei lucrări a fost predat constructorului la data de. 11 ianuarie, anul acesta. Este vorba despre realizarea unei supra-traversări pe DN21, cu o lungime de 2,7 km, iar pasajul propriu-zis se va întinde pe 305 m. Pasajul va traversa totodată și DN 3A Lehliu – Fetești, drum național paralel cu CF 800. Pasajul de la Drajna va fi parte integrantă a viitorului drum TransRegio (TR ISTER) Brăila-Slobozia-Călărași-Chiciu, de aproximativ 142 km, din care 35 de kilometri sunt pe teritoriul județului Ialomița. Valoarea investiției este de peste 98 milioane de lei, fără TVA, din fonduri externe nerambursabile, iar termenul de execuție este de 1 an și jumătate. Dar, încă de la desemnarea companiei câștigătoare, am discutat cu conducerea Arcada, care și-a asumat că va realiza pasajul înainte de termenul prevăzut în contract”, a declarat secretarul de stat al Ministerului Transporturilor, Irinel Ionel Scrioșteanu.