URMĂREȘTE-NE

ACTUALITATE

MULT A FOST, PUȚIN A MAI RĂMAS. A ÎNCEPUT MODERNIZAREA GĂRII DIN CIULNIȚA

Lucrările de modernizare a liniilor, instalațiilor, clădirii CED (Centralizare Electro-Dinamică), inclusiv treceri la nivel, din stația Ciulnița au intrat în linie dreaptă.

Prima închidere a traficului feroviar, pentru lucrările de infrastructură și suprastructură, fiind cea de pe linia spre Călărași, unde, până pe 15 septembrie, constructorul a pus la dispoziția călătorilor mijloace auto pentru transbordare pe relația Ciulnița – Călărași Sud, și retur.

Principalele lucrări care se vor executa pe linia Ciulnița – Călărași sunt:

  • infrastructura căii va fi alcătuită din geotextil cu rol de separare la nivelul platformei de pământ, geogril cu rol de ranforsare și substrat cu grosimea de 40 cm
  • suprastructura căii va fi alcătuită din șină tip 60, traverse de beton și prindere elastică
  • aparate de cale vor fi încorporate în calea fără joante și vor fi aparate noi pentru ramificații, liniile directe și curente din stație
  • instalații noi de semnalizare feroviară
  • refacerea trecerii de nivel de la km 1+120, intersecția cu DN3A, în direcția de mers Călărași Nord.

În perioada 16.08 – 15.09, constructorul asigură, pe relația Ciulnița-Călărași Sud și retur pentru 14 trenuri de călători.

Principalele lucrări care se vor executa în stația Ciulnița sunt:

  • montare șină nouă, traverse de beton și prindere elastică pe liniile 1-3 și la linia spre Călărași
  • instalație de centralizare electronică care va fi interfațată cu secțiile de circulație adiacente
  • reabilitarea liniei de contact
  • montare stâlpi și catenare noi pe liniile 1, 2, III (km 108+300 – 109+700), catenară nouă pe stâlpii existenți la celelalte linii abătute, stâlpii, ancorele şi catenara nouă pe linia spre Călărași Nord, între schimbătorul 7 și semnalul de intrare dinspre Călărași
  • iluminarea zonei macazurilor de la capetele stației
  • lucrări de telecomunicații pentru a se asigura legătura de comunicații între cele 2 districte
  • instalație de informare a publicului călător
  • peron la linia II B (3,5 m lățime și 4 m lungime) și copertină
  • peron intermediar între liniile IIB – III (3,05 m lățime și 275 m lungime) și copertină
  • peron intermediar între liniile IV – 6 (8,4 m lățime și 400 m lungime) cu marcaje pentru persoanele cu dizabilități
  • rectificarea peronului suplimentar de la linia I, pentru asigurarea gabaritului de liberă trecere, și copertină
  • pasarelă pietonală nouă, de 25,20 m, pentru acces din fața clădirii la peronul intermediar dintre liniile IV – 6
  • asigurarea iluminatului peroanelor, copertinelor și a pasarelei pietonale
  • lucrări de suprastructură la trecerea de nivel de la km 107+915, intersecția cu strada Barierei
  • lucrări de suprastructură la trecerea de nivel de la Km 1+120, în direcția de mers Călărași Nord, intersecția cu DN3A
  • lucrări de interfațare a trecerilor la nivel cu calea ferată de la Km 1+675, respectiv Km 111+178, cu noua Instalație de Centralizare Electronică;
  • reparații la clădirea substației de tracțiune – bloc de comandă
  • lucrări în clădirile de exploatare CED
  • amenajare platformă grup Diesel-Generator al Instalației de Centralizare Electronică.

Obiectivele prioritare incluse în programul de modernizare a infrastructurii/suprastructurii feroviare din stațiile Fetești și Ciulnița sunt: terasamente, linii, peroane, pasarele pietonale, tunel pietonal, construcții civile de exploatare feroviară, lucrări de instalații, de energoalimentare și de telecomunicaţii.

Valoarea contractului este de peste 300 de milioane de lei, fără TVA.

Perioada de execuție este de 24 luni, iar garanția oferită este de 60 de luni.

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

ACTUALITATE

La Top