ENEL, furnizor de multiple servicii de energie care vizează milioane de clienți din toată România în momentul de față, îi anunță în mod oficial pe clienții din întreaga țară în legatură cu ceea ce pot, și trebuie să facă, pentru a beneficia de facturi mai corecte pentru energie în momentul de fațî, într-un context economic dificil.
ENEL le spune românilor din toată țara că pot beneficia de facturi mai corecte la energie dacă decid să transmită indexul autocitit către companie pentru a-l avea înregistrat și inclus în factura de consum lunară care este emisă de către companie, astfel că plătim exact cât consumăm, iar la regularizare nu vom avea ceva în plus de plată.
Explicația pe care ENEL România o oferă mai jos pentru clienții din România are menirea de a îi ajuta să îi ajute să înțeleagă cum poate fi transmis mai ușor indexul autocitit, website-ul companiei fiind o metodă extrem de ușoară, însă desigur că putem să facem acest lucru inclusiv prin telefon, dacă dorim asta.
ENEL România vrea să îi ajute pe toți clienții din țară să beneficieze de facturi cât mai corecte, nu mai mici, iar asta pentru că transmiterea indexului autocitit nu ne va aduce facturi mai mici la energie, ci doar unele care sunt în concordanță cu ceea ce consumăm în fiecare lună, iar asta e important pentru mulți români.
Au fost puse la dispoziție multiple modalități de înregistrarea a valorii Indexului. Alege varianta potrivită pentru tine:
1) Contul MyEnel – secțiunea Index.
2) Autocitire se poate transmite în continuare GRATUIT, la următoarele numere de telefon: 0800 07 08 09, pentru clienții care au încheiat în regim reglementat contractele de furnizare a energiei electrice pe Serviciul Universal (clienții în regim de serviciu universal, clienții inactivi și clienții preluați în regim de ultimă instanță).
0800 07 07 01, pentru clienții care au încheiat pe piața concurențială contractele negociate de furnizare a energiei electrice și/sau a gazelor naturale încheiate pe Piața concurentială Enel și contractele de furnizare a gazelor naturale.
3) Prin apel Call Center 021.9977 (număr cu tarif normal, program L-V 8.00-20.00 și S: 8.00-13.00).
4) Prin modalitatea de înregistrare a indexului, oferită de distribuitorul tău.